1. 3M aanwezig op de Dutch Design Week in Eindhoven
  • 3M aanwezig op de Dutch Design Week in Eindhoven

september 30, 2019

• Van 19 t/m 27 oktober vindt in Eindhoven de negendaagse Dutch Design Week (DDW) plaats, het grootste designevenement van Noord-Europa. 3M is hier aanwezig om haar nieuwe serie 3M™ DI-NOC™ Glasfolies te presenteren. Deze innovatieve folies kunnen rechtstreeks op glazen oppervlakken worden aangebracht en zorgen voor verrassende effecten.

3M™ Architectural Markets biedt duizenden producten en patronen om binnen- (en buiten) oppervlakken mooi te restylen en van een nieuwe look te voorzien. Van vlak zoals glas, tot oneffen zoals een bakstenen muur of een 3D-gevormd meubelstuk (foto 1).

Door de volledig transparante lijmlaag kan de 3M™ DI-NOC™ Glasfolie rechtstreeks op glazen oppervlakken worden aangebracht, waardoor een verbazingwekkende reeks nieuwe mogelijkheden ontstaan. In combinatie met glas is de nieuwe 3M™ DI-NOC™ Glasfolieserie veelzijdig genoeg om een ruimte compleet te transformeren en te vernieuwen (foto 2).

Er zullen binnen deze DI-NOC Glasfolieserie 18 patronen worden geïntroduceerd, variërend van hout, metaal en textiel tot stenen designs, maar ook een witte en zwarte versie (foto 3). Daarnaast wordt de 3M™ FASARA™-reeks uitgebreid met een aantal nieuwe warme kleuren en tinten, waaronder geel, roze, beige en blauw. Deze nieuwe collectie biedt u een breed scala aan mogelijkheden voor het decoreren van glazen oppervlakken, waardoor de beleving en ervaring van een omgeving wordt verbeterd of om privacy te creëren (foto 4).

U vindt 3M in de Pennings Foundation Gallery, Geldropseweg 63 in Eindhoven (onderdeel van het Isola Design District), waar wij de nieuwe unieke versie van 3M™ DI-NOC™ Glasfolie en 3M™ FASARA™ Privacy folie zullen presenteren.

Over 3M Commercial Solutions
      3M is toonaangevend in oplossingen voor branding en reclame. Wij hebben een breed scala aan grafische oplossingen voor alle soorten toepassingen.
      3M levert daarnaast ook energiebesparende verlichtingssystemen, flexibele laminaten, maar ook inkten en toners die zorgen voor een consistent, betrouwbaar en duurzaam eindresultaat. Kom meer te weten over 3M grafische producten en programma's door onze website te bezoeken: www.3m.nl/graphics of www.3m.be/graphics of volg ons Twitter op @3MFilms en op Facebook.com/3Mfilms

Delft 30 september 2019

Over 3M
      Ledere dag wordt bij 3M samengewerkt om met toegepaste wetenschap het leven te verbeteren. Met $ 33 miljard omzet, staan wereldwijd 93.000 medewerkers in verbinding met klanten. Ontdek meer over de creatieve oplossingen van 3M op:
      Nederland: www.3M.nl/graphics
      België: www.3M.be/graphics

Aantal tekens, inclusief spaties: 1.727

3M is een handelsmerk van 3M Company.

Liesbeth Nieuwenhuizen-Clemens
      E-Mail: lclemens@mmm.com
      Contactformulier

• 3M Fasara SH2CHMA

Foto 1 - 3M™ Fasara™ SH2CHMA, Cross Hairline mat
      Aangebracht op glas geeft de folie een mooi textieleffect en zorgt tevens voor privacy met behoud van licht.

3M DI-NOC DG-1528

Foto 2 - 3M™ DI-NOC™ DG-1528
      Aangebracht op de achterkant van een glazen tafel zorgt deze folie voor een speciaal effect.

3M DI-NOC Glasfolie

Foto 3 - 3M™ DI-NOC™ Glasfolie range 18 nieuwe patronen en kleuren; van houtsoorten tot metalen-, stenen- en textielstructuren.

3M Fasara - Cloud blauw grijs

Foto 4 - 3M™ Fasara™ - Cloud blauw grijs
      Deze nieuwe gekleurde Fasara-folie zorgt voor privacy en heeft een verlooppatroon, van transparant naar grijsblauw en weer transparant.